søndag 24. april 2016

Mitt 3. øl, bryggesett frå Maltbua med Belgisk Duppel 30.08.2015

Då var det brygging av mitt 3. brygg på Beer Brew 30. Denne gong blei det ein Belgisk Duppel, som var eit bryggesett som fulgte med bryggeriet.

Invisterte i 2 timere frå Biltema, så ein hadde muligheit for å ha kontroll på tidene som humla skulle oppi. I praksis så går det fint med 1, berre å nullstille den og kjøre på neste tid som skal tellast ned.


Her er der ferdig med meskinga, då står kokinga for tur.


Litt lekkasje i kranen på dunken eg kjøpte, men fekk ny etterpå.


Denne blei bra futt i, samt at eg hadde litt ekstra med væske i dette brygget, litt for mykje i ein sånn dunk, rundt 26 liter går fint.


Her ser ein kor mykje det blei i dunken, vel 27 liter.


Og her er min første generaltabbe i moderne bryggehistorie. Brukte ikkje hevert når eg skulle stikke om ølet før flasking. Dette førte til at eg fekk oksidering på ølet. Så dette ølet blei ikkje så veldig gammalt, det blei drukke ganske kjapt. Oksidering blir berre værre med lagring.


Her er flaskene frå brygginga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar