tirsdag 19. april 2016

Min første eigenkomponerte IPA 27.06.2015

Etter å ha kikka litt på oppskrifter på diverse bryggeforum og grubla litt, så fant eg ut at eg måtte prøva meg til med eit brygg, som eg hadde satt sammen sjølv og bruke bryggeskjemaet mitt. Eg hadde både bitterhumle, smakshumle og tørrhumling, for å prøva å få meg ein god IPA. Og i tillegg so ville eg ha ein fin farge på den, så eg prøvde å få den litt raudlig med innslag av Melanonin malt. Det slo ikkje heilt til, ølet var ok, men litt tynt og helst litt snerpent øl, men det var verdt forsøket.


Her er det oppveging av humle, etter å ha laga ferdig bryggeskjemaet.


Sidan første brygget forårsaka veldig masse vassdamp, så fant eg ut eg ville prøva å få orden på det.


Brukte det eg hadde tilgjengeleg for å få riktig høgde. Desverre så gjorde dette at viftehuset vart fullt av vatn, som igjen rann ned på komfyren etterpå, så det blei med eit par forsøk på dette.


Når ein må ha lagringsplass til ølet, så må ein snekre litt reoler også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar